Greek Duelists
Καλωσήρθατε στους Greek Duelists. Με την εγγραφή σας θα μπορείτε να συμμετέχετε σε όλες τις συζητήσεις του forum μας, να κάνετε ανταλλαγές με αλλα members καθως και να συμμετέχετε σε online Yu-Gi-Oh! tournaments αλλα και αλλους διαγωνισμους οπως η κάρτα της εβδομάδας. Καλή Διασκέδαση!


Dead & Gone
 
HomePortalCalendarFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 Ruling Question:

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
redgar
Administrator
Administrator


Αριθμός μηνυμάτων : 1461
Reputation : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-06-06
Ηλικία : 23
Τόπος : Αθηνα

PostSubject: Ruling Question:   Sun 02 Oct 2011, 20:38

1) Αν μου κανει Fiendish Chain στον Stardust μπορω να κανω το effect του?

_________________
1)Life\\\'s a bitch, so if it\\\'s easy, you\\\'re doing it wrong

2) One man\\\'s junk is another man\\\'s treasure

3) I make no mistakes. I once thought I made a mistake but it was a mistake..

4) Ειμαι γαματος και αν δεν ειμαι το πιστευω

5) I got 99 problems but a bitch aint one
Spoiler:
 


[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
http://thegreekduelists.forumgreek.com
Terraplant
Lucifer's Disciple
Lucifer's Disciple


Αριθμός μηνυμάτων : 666
Reputation : 41
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-06-07
Ηλικία : 21
Τόπος : Hellvault

PostSubject: Re: Ruling Question:   Sun 02 Oct 2011, 20:41

Νομίζω πως γίνεται. Το Fiendish Chain κάνει συνεχώς target το τέρας,αλλά αφού το τέρας δεν είναι στο πεδίο επειδή το κόστος είναι να θυσιαστεί υποθέτω κάνει effect.
Back to top Go down
 
Ruling Question:
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ruling question about Skill drain VS Jinzo
» Stardust Dragon ruling question.
» Ruling Question - BES Big Core MK-2
» Gemini Summon Ruling Question
» Ruling Question on Gemini Counter

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Greek Duelists :: Yu-Gi-Oh! TCG :: Ερωτήσεις-
Jump to: